Eğitim Modeli
Yönder Okulları anasınıfında Bilingual (çiftdilli) okul öncesi eğitim programı uygulanır. Öğrenciler anadilinden farklı bir dili, zengin ve etkileşimli bir dil ortamında öğrenir.
Bu anasınıflarında öğretmen ve çocukların birbirleriyle etkileşimlerindeki günlük olağan diyalogları anlamlandırma rutinleri ve öğrenmeyi kolaylaştırıcı aracılar öğrenme ortamlarının vazgeçilmez parçalarıdır.
Sınıf içindeki dil alıştırma etkinliklerinin ve bu etkinlik süreçlerinin önemli bir yönü, iletişime yönelik yapılan ve öğrencilerin diyalog kurma becerilerini destekleyen konuşmaların niteliğinin değerlendirilmesine olanak sağlamasıdır.
Sınıf ortamları, çocukların kendi öğrenme alanının kontrolünü ele alarak potansiyellerini geliştirmelerine, hedefler belirlemelerine, bu hedeflere uygun planlar yapmalarına, planlarını sınıf kaynaklarını kullanarak uygulayabilmelerine ve kendilerini değerlendirmelerine yardımcı olacak şekilde tasarlanır. Güvenliği en üst düzeyde ele alarak hazırladığımız otonom sınıf ortamlarımız çocukların ve öğretmenlerin sıcak, olumlu etkileşim içinde oldukları, birbirlerinden ve birbirleriyle öğrendikleri duyarlı sınıf ortamlarıdır. Çocuklarımız onlara kazandırdığımız fiziksel, sosyal, duygusal, bilişsel becerilerin yanı sıra yaşam becerileri ile girdikleri her ortama kolaylıkla uyum sağlayabilir, karşılaştıkları problemleri çözebilir ve kendilerini yönetebilirler.